Een weekje met papa - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu Een weekje met papa - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu

Een weekje met papa

Blijf op de hoogte en volg Danielle

29 December 2013 | Curaçao, Mari Pompun

Het is weer tijd voor een reisverslag na een hele leuke week met papa op curaçao! Vorige week vrijdag was het zover, papa kwam eindelijk aan op het eiland! Michel en ik haalden hem op van het vliegveld en hij kwam na 10 min al naar buiten, heel snel dus!
Daarna zijn we naar het resort gereden en hebben we een hapje gegeten bij Zanzibar. Zaterdag zijn we naar westpunt gereden en hebben we nationaal park Shete Boka bezocht en verder alle strandjes langs zijn geweest waarna we weer richting huis reden. Zondag gingen we naar klein curacao wat heel leuk was weer en waar we meerdere schildpadden en dolfijnen hebben gezien. Maandag zijn we naar punda geweest en moest ik de middag werken. Dinsdag gingen we met z'n drieën naar santa cruz om de blauwe kamer te bezoeken met captain goodlife. De blauwe kamer is een groot waar je alleen zwemmend in kunt komen en waar de grot helemaal blauw verlicht is als de zon schijnt. Na de blauwe kamer zijn we naar cas abou geweest. Woensdag was eerste kerstdag en gingen we de hele dag lekker bij mambo op het strand liggen en in de avond gingen we gourmetten bij Pleincafe wilhelmina. Dat was ook heel leuk en eigenlijk het enige moment dat ik een kerstgevoel had. Tweede kerstdag hebben papa en ik een quad tour gedaan en zijn we in de avond met michel bij the pirate bay uit eten geweest wat erg leuk en lekker was. En vrijdag was het voor papa alweer tijd om te gaan, boehoe. We hebben nog even bij zanzibar gezeten en daarna heb ik papa weer naar Hato gebracht. Waar ik over 6 weken zelf sta om naar huis te gaan! :O de tijd vliegt zo snel voorbij! vrijdagavond hadden michel en ik kerstdiner van het werk bij mundo bizarro. We hebben heel lekker gegeten. Zaterdag moest ik heel even naar werk om michel te werken bij een auto bezorging. En in de middag ben ik met iris naar jan thiel gereden om een nieuwe strandtas te kopen (ik had er 1 gekocht toen mama er was maar die was stuk gegaan helaas en het is zoooo handig hier dat ik een nieuwe wilde) Ik heb een hele leuke gevonden. En we hebben daar ook nog een ijsje gegeten bij een ijssalon genaamd bella italia, heeerrrrrlijk! Gisteravond heb ik trouwens ook nog even voor kapster gespeeld haha, ik heb michel gemillimeterd want zijn haar werd weer lang en het is nog gelukt ook! Op dit moment zit ik weer op werk, er is nog steeds niet zoveel te doen want de helicopter vliegt nog steeds niet. Ik heb net dus even mijn auto gewassen van binnen en buiten want ik wil morgen de laatste huur gaan betalen. En ik kan nu mooi dit verslag even typen. Nog 4 weken en dan komt Arielle en is mijn werkperiode afgelopen en is het tijd voor vakantie!


foto's : https://plus.google.com/u/0/photos/111141186290439368754/albums/5931473588527092721

  • 29 December 2013 - 19:15

    Marleen V.:

    Tijd vliegt Daan! Veel plezier nog de laatste weken xx

  • 29 December 2013 - 21:24

    Christa:

    aan alle mooie dingen komt een eind maar deze tijd vergeet je nooit meer geniet er nog maar van
    groetjes en een dikke kus van je moeder

  • 03 Januari 2014 - 17:42

    Agatha:

    Hoi Danielle en Michel,

    Wij wensen jullie een heel gelukkig 2014.
    Lijkt me wel vreemd om het met 30 graden te vieren.
    geniet nog even van jullie laatste weken.
    groetjes Mark en Agatha

    Leuk om je verslagen te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Op deze site zal ik al mijn avonturen gaan bijhouden van mijn stage in Curacao van september 2013 tot februari 2014.

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 11098

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 10 Februari 2014

Curaçao

Landen bezocht: