Tijd voor een laatste update! - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu Tijd voor een laatste update! - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu

Tijd voor een laatste update!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

28 Januari 2014 | Curaçao, Mari Pompun

Hai lieve mensen! Het is alweer tijd voor mijn laatste update vanuit het zonnige curaçao! Over 2 weken zit ik namelijk alweer in het koude en regenachtige Nederland *huil huil* Ik vind het jammer dat mijn avontuur bijna over is want wat heb ik genoten! Genoten van het heerlijke weer, de lieve mensen en de mooie omgeving en ervaringen die ik hier heb gehad. Donderdag is mijn laatste werkdag alweer. En morgen komt Arielle aan op het eiland voor 10 dagen. En ook heb ik vanochtend bericht gehad van Charissa dat zij zondag ook nog overkomt voor 9 dagen! Echt superleuk! Zo rond ik mijn laatste weken op het eiland af met 2 lieve vriendinnen. We gaan met z'n 3en in een studio op een resort zodat het echt een beetje voelt als vakantie. Ik heb daar echt superveel zin in!!! De afgelopen week ben ik veel vrij geweest omdat de helikopter nog steeds niet vliegt en we dus alleen de autohuur moeten doen. In die dagen ben ik veel naar het strand geweest met huisgenoten. Het zwembad thuis is na 4 weken nog steeds niet gemaakt dus dan moesten we maar ergens anders verkoeling zoeken. Helaas zijn ook veel van onze huisgenoten alweer naar huis en gaan er deze week ook nog veel terug naar Nederland. Het is dus erg rustig in huis maar de nieuwe huisgenoten komen ook langzaamaan aan op Curacao. Ik ga nog even optimaal genieten van dit heerlijke eiland en ik zie jullie allemaal over 2 weken weer! Ayo!

  • 28 Januari 2014 - 17:58

    Manon:

    Ayo! Sunchi pa bo!

  • 28 Januari 2014 - 21:37

    Je Mams:

    hey skattie
    geniet nog maar lekker van je nog korte tijd in je paradijsje
    de groetjes aan arielle en charissa
    kus van je mams

  • 28 Januari 2014 - 22:34

    Danielle:

    Thanks mam! Zal ik doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Op deze site zal ik al mijn avonturen gaan bijhouden van mijn stage in Curacao van september 2013 tot februari 2014.

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 2215
Totaal aantal bezoekers 11088

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 10 Februari 2014

Curaçao

Landen bezocht: