Het avontuur begint! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu Het avontuur begint! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu

Het avontuur begint!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

02 September 2013 | Nederland, Schiphol

Vandaag is het zover, ik vlieg naar Curaçao. Gister nog een super gezellige high tea gehad met mijn lieve meiden en gisteravond nog lekker uit eten geweest met het gezin en aanhang waarbij ik een oude vriend terugzag () die ook meeging in mijn koffer. Nu zit ik een broodje te eten op Schiphol na een afscheid van papa, mama en Michel. Ik vond het afscheid absoluut niet leuk en zit als ik eraan denk meteen weer met vochtige oogjes. Maar als ik denk aan het avontuur dat ik aan ga heb ik er ook ontzettend veel zin in! En gelukkig krijg ik als het goed is ook meerdere keren logees. Ik hoop dat de vlucht goed verloopt en dat ik een beetje kan slapen. Mijn volgende verslag type ik vanuit Curaçao! Ik hou van jullie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Op deze site zal ik al mijn avonturen gaan bijhouden van mijn stage in Curacao van september 2013 tot februari 2014.

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 11114

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 10 Februari 2014

Curaçao

Landen bezocht: