daar zijn we dan! - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu daar zijn we dan! - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu

daar zijn we dan!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

03 September 2013 | Curaçao, Mari Pompun

Bon dia ( goeiedag) allemaal! Het is vandaag alweer mijn tweede dag op Curaçao. Ik kwam gister aan met het vliegtuig rond half 2 Curaçao tijd dus half 8 Nederlandse tijd. Ik was blij dat ik er eindelijk was, er kwam maar geen einde aan en ik kon niet slapen dus ik was helemaal Total loss toen we er eenmaal waren. Daarna opgehaald door taxichauffeur max die mij naar een supermarkt bracht. Daar kon ik wat boodschapjes doen en kreeg ik snoepjes en een welkomstwijntje van hem (17,5%!!! + bijna geen slaap reken maar uit haha ik voelde hem meteen zitten). Daarna gingen we naar het kantoor van topstage waar ik info kreeg, een welkomstpakket en van waaruit ik naar mijn studio werd gebracht. Daar moest ik met 2 koffers, handbagage en een welkomstpakket en boodschappen een aantal trappen af. En pap, mam en Michel jullie weten hoe zwaar die was! Haha maar het is gelukt! En daarna nog even voorstelrondje met mijn huisgenoten voor de komende 5 maanden. Daarna terug gegaan naar mijn studio omdat ik echt iets moest eten en daar heb ik ook met Michel geklets op Skype. Gisteravond naar de supermarkt geweest met 2 huisgenootjes en gtst en feuten gekeken op de laptop. En toen was ik inmiddels 24 uur wakker en kon ik echt mijn ogen niet meer open houden dus het was tijd om naar bed te gaan. Vanochtend werd ik om 05:00 alweer wakker en heb ik nog met mama zitten skypen. Dat was fijn maar daarna had ik enorme heimwee en heb ik de nodige traantjes gelaten. Om 9 uur werd ik opgehaald om mijn huurautootje te halen. Ik moest zelf terugrijden naar mijn huis waarvoor ik best wel zenuwachtig was maar het viel heel erg mee, alles ging goed en ben zonder problemen terug gereden. Toen ik thuis kwam hoorde ik huisgenoten plannen maken om naar het strand te gaan en ben ik met hen mee gegaan. Het zeewater is supermooi en heb heerlijk even gezwommen. En toen ik thuis kwam nog even met papa geskyped waarbij ik Jeroen en binki ook zag. Straks ga ik nog even met mama skypen. Morgen ga ik denk ik even een rondje rijden over het eiland in mijn eentje om de omgeving te verkennen en mooie plekjes op te zoeken. Mijn overige avonturen van deze week kunnen jullie lezen in mijn volgende verslag. Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Op deze site zal ik al mijn avonturen gaan bijhouden van mijn stage in Curacao van september 2013 tot februari 2014.

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 11110

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 10 Februari 2014

Curaçao

Landen bezocht: