Bon wikent! - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu Bon wikent! - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu

Bon wikent!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

07 September 2013 | Curaçao, Mari Pompun

Hoi lieverds!
Vandaag is het zaterdag en is het ook eindelijk weekend op Curacao. Deze week is er 1 geweest van vele nieuwe indrukken, emoties en ervaringen. Het plan was om aankomende maandag 9 september pas te beginnen met stage. Ik ben dinsdag en woensdag met huisgenoten naar het strand geweest en toen besloot ik dat ik eigenlijk donderdag al wel wilde beginnen op stage. De eerste twee dagen moest ik namelijk aldoor aan thuis denken waardoor ik enorme heimwee had, ja ik hoor je denken, nu al? Had niet verwacht dat ik zoveel heimwee zou hebben. Maar toen ben ik dus woensdag naar het kantoor van Topstage geweest om te vragen of ik donderdag mocht beginnen op stage. Dit voor een beetje afleiding en routine hier. Dus zo geschiede, zo gedaan. Donderdag had ik mijn eerste dag. Nu heb ik er dus al 2 dagen stage op zitten. Mijn stage vind ik nu nog niet zo leuk maar mijn begeleider heeft gezegd dat ik over een paar weken mag meehelpen aan de opstart van een groot nieuw project. Ik hoop daar dus veel van te leren, daar kom ik ook immers voor. Gisteravond (Vrijdag) ben ik uit eten geweest met huisgenoten bij de tropen. Het was 25 gulden en daar kreeg je een enorm bord eten voor en lekker ook! 25 gulden is ongeveer 10 a 11 euro dus het is ook helemaal niet duur om hier uit eten te gaan. Na het eten zijn we naar bermuda geweest, een openlucht discotheek. Hier was lucky friday en moest je een nummer trekken. Werd je nummer omgeroepen dus de dj? Dan was het je lucky friday. En rara wie had de hoofdprijs? C'est moi! Ik heb een SUP tour gewonnen! Een stand up paddling tour. Daarbij sta je op een surfplank met een peddel en moet je zo vooruit zien te komen, echt enorm gaaf!
Ik nu even zwemmen in het zwembad van het huis waar ik woon ( die eindelijk weer blauw is!) en socializen met mijn huisgenootjes. Ik schrijf snel weer!!
Dikke kusjes en knuffels!

p.s. ik zet binnenkort ook mijn lokale nummer op deze blog, het adres staat er al als het goed is. En jullie kunnen ook reageren he op deze blogs! Lijkt me leuk om jullie reacties te lezen :)

  • 08 September 2013 - 10:30

    Marleen V. :

    Hee Daan,

    Leuk om op de hoogte te worden gehouden van je avonturen. En wat gaaf dat jij precies de paddling tour hebt gewonnen! Ik ben benieuwd :) Veel plezier in ieder geval.


    Xx


  • 08 September 2013 - 14:00

    Danielle Duijn:

    bedankt voor je reactie leen! Ja ik vond het ook zo cool! wilde dat altijd nog uitproberen dus ik ben ook benieuwd haha ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Op deze site zal ik al mijn avonturen gaan bijhouden van mijn stage in Curacao van september 2013 tot februari 2014.

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 11115

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 10 Februari 2014

Curaçao

Landen bezocht: