Al 3 weken hier! - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu Al 3 weken hier! - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu

Al 3 weken hier!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

23 September 2013 | Curaçao, Mari Pompun

De tijd vliegt! Ik ben hier vandaag alweer precies 3 weken! Huisgenoten zeiden al dat het na 2 weken heel snel ging en inderdaad afgelopen week was voorbij voor ik het wist! Het was een spannende week vanwege opzeggen van stage, sollicitatiegesprek voor mijn nieuwe stage, en eerste stagedag 2.0 waar jullie alles over hebben kunnen lezen. Maar wat heb ik nu eigenlijk gedaan deze week? Maandag ben ik nog bij Sanisale aan het werk geweest, maandagavond besloot ik om te stoppen. En dus heb ik dinsdag mijn stage daar opgezegd. Dinsdagmiddag ben ik bij een beach club genaamd saint tropez geweest met huisgenoten. Ze noemen het een beachclub maar het is een zwembad met zand erom en ziet er heel luxe uit. Woensdag ben ik met een huisgenoot naar het hotel geweest waar mama en manon straks in november logeren en zijn we gaan zwemmen daar. Het ziet er echt supermooi uit! Donderdag had ik solliciatiegesprek en vrijdag en zaterdag heb ik nog gewerkt bij Blueskies, mijn nieuwe werk. Zaterdagavond zijn we uit eten geweest met een groepje bij de tropen, een studentenrestaurant. Daar hebben ze heerlijk eten en ik was voor 25 gulden klaar (10 euro). Gister was mijn eerste vrije dag en ben ik met Caro en Elsemieke naar de Christoffelberg geweest. Kwart voor 5 in de ochtend stonden we naast ons bed om om half 6 naar de berg te rijden. Het was heel zwaar en warm maar het is ons gelukt en we hebben de top bereikt, waar ons een prachtig uitzicht wachtte (zie foto's) Na de berg zijn we naar Boka nationaal park geweest. Hier was een grot waar het water hard tegen de wanden aan kwam en er was pistol bay waar het zeewater 16 meter hoog tegen de rotsen aan knalt. (zie foto;s) wat tevens een verfrissende douche was na het zweten op de berg. Na het park zijn we naar kleine knip, grote knip, playa kalki en porto marie stranden geweest. Ik verbaas me er elke keer weer over hoe mooi het hier is en wat een geluk ik heb dat ik daar 5 maanden lang van mag genieten. Witte stranden, blauwe zee, palmbomen, ja hier kan ik wel aan wennen. Alles is nu goed, huis, werk, weekenden, het weer, ik ben helemaal happy! Op naar een week vol nieuwe avonturen :)

  • 23 September 2013 - 22:26

    Marleen V.:

    Mooie foto's hoor Daan :) ben blij dat je het erg naar je zin hebt. O ja ben toch wel benieuwd hoe het met je waterdichte techniek voor je camera is afgelopen! Ik zag dat je was gaan snorkelen. .. maar nog geen onderwater foto's gezien haha. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Op deze site zal ik al mijn avonturen gaan bijhouden van mijn stage in Curacao van september 2013 tot februari 2014.

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 11112

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 10 Februari 2014

Curaçao

Landen bezocht: