Eerste stagedag 2.0 - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu Eerste stagedag 2.0 - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu

Eerste stagedag 2.0

Blijf op de hoogte en volg Danielle

20 September 2013 | Curaçao, Mari Pompun

Bon noche! Vandaag heb ik mijn tweede eerste stagedag gehad! Het is in ieder geval veel leuker dan mijn vorige stage! Over een maand gaan ze vliegen en dan begint de fun zeggen ze. Tot die tijd werk ik mee aan de autoverhuur. En moet er nagedacht worden over promotie voor de helikoptertochten. Ik mag bijvoorbeeld een social media strategie bedenken en ik moet samen met de andere stagiaire gaan flyeren bij hotels. Morgen moet ik weer werken want ik moet ook in de weekenden werken. Maar dan ben ik doordeweeks weer 2 dagen vrij. En ik heb 5 vrije dagen over 5 maanden en daarnaast dus elke week mijn vrije dagen naar keuze. Ik moet het alleen afstemmen met de andere stagiaire. De baas is een hele aardige vrouw die het bedrijf runt met haar vriend die de helikopter straks gaat besturen. Kortom, ik denk dat ik het hier wel vol kan houden die 5 maanden! Ben blij dat ik dit heb gedaan. :) alles is dus weer hopi bon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Op deze site zal ik al mijn avonturen gaan bijhouden van mijn stage in Curacao van september 2013 tot februari 2014.

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 11112

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 10 Februari 2014

Curaçao

Landen bezocht: