Change of plans - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu Change of plans - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu

Change of plans

Blijf op de hoogte en volg Danielle

17 September 2013 | Curaçao, Mari Pompun

Bon dia! Ik heb het gedaan. Ik heb mijn stage opgezegd. Waarom? Ik vond het helemaal niet leuk, zat niet goed op mijn plek daar. Daarnaast is de hele week schrijven over sanitair ook niet echt mijn favoriete bezigheid. Elke keer weer bedenken wat schrijf ik over wc's? Ik werd gek bij de gedachte dat ik dat nog 5 maanden moest gaan doen. Vanochtend ben ik bij Topstage, het bemiddelingsbureau, geweest. Zij heeft voor mij gekeken of ze nog andere stages had of vacatures. En vervolgens ben ik naar Jan Thiel gereden waar mijn stage was en heb ik verteld dat ik ermee stopte. Zij begrepen het gelukkig maar vonden het wel jammer. Topstage heeft misschien een andere stage voor me waarbij ik bij een autoverhuurbedrijf ga werken die ook helikoptervluchten doet naar klein curaçao (klein paradijsje op aarde) en westpunt (mooiste plekken van het eiland) en daarbij mag ik ook af en toe mee met de helikopter om instructies te geven aan klanten over het vliegen. Echt zo gaaf! Ik hoop dat dat doorgaat. Verder gaat alles nog steeds helemaal Hopi Bon. het huis is leuk, ik heb leuke huisgenoten en elk weekend voelt als vakantie. En wat ik ook heeeeel leuk vind is dat mama en manon hebben geboekt wat betekend dat ik ze 15 november weer kan zien en knuffelen. ik kijk er echt naar uit om ze allemaal mooie plekjes te laten zien op het eiland. Ik houd jullie op de hoogte!

  • 17 September 2013 - 18:31

    Jessica:

    Dapper dat je besloten hebt om te stoppen. Goede keuze want als je niet op je plek zit dan worden die 5 maanden, ondanks het paradijs waar je zit, een hel. Ik duim voor je dat die andere stage door gaat!

  • 17 September 2013 - 18:46

    Bianca Duijn:

    Hey danielle... wat stoer van je!!! Je moet wel dingen doen die je leuk vindt natuurlijk. Hoop dat de stage doorgaat en je op je plek zit... geniet ervan. Groetjes bianca

  • 17 September 2013 - 18:46

    Bianca Duijn:

    Hey danielle... wat stoer van je!!! Je moet wel dingen doen die je leuk vindt natuurlijk. Hoop dat de stage doorgaat en je op je plek zit... geniet ervan. Groetjes bianca

  • 17 September 2013 - 18:46

    Bianca Duijn:

    Hey danielle... wat stoer van je!!! Je moet wel dingen doen die je leuk vindt natuurlijk. Hoop dat de stage doorgaat en je op je plek zit... geniet ervan. Groetjes bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Op deze site zal ik al mijn avonturen gaan bijhouden van mijn stage in Curacao van september 2013 tot februari 2014.

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 11108

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 10 Februari 2014

Curaçao

Landen bezocht: