Duiken, strand & hard werken - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu Duiken, strand & hard werken - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu

Duiken, strand & hard werken

Blijf op de hoogte en volg Danielle

05 Oktober 2013 | Curaçao, Mari Pompun

En alweer is er bijna een week voorbij. Deze week bestond uit hard werken, dagjes strand en de eerste les van mijn PADI ( duikbrevet ).
Deze week zou ik eigenlijk alleen woensdag en zaterdag vrij zijn maar donderdag kreeg ik te horen dat ik vrijdag ook vrij zou zijn omdat ze niks te doen hadden voor me. i don't mind! Dus woensdag naar porto marie geweest tot en met de zonsondergang en vrijdag naar playa daaibooi geweest. Vandaag is het zaterdag en ben ik begonnen met mijn duikbrevet. Ik heb alles zelf gedaan en weet nu hoe ik water uit mijn duikbril haal onder water, wat ik moet doen als ik mijn adem apparaat kwijtraak onder water en hoe ik moet zinken naar beneden. Alles ging helemaal goed! We hebben een theorieboek mee gekregen waar we uit moeten leren en de volgende les moeten we nog inplannen. Morgen weer aan het werk!
Bon Siman iedereen! ( goede week!)

p.s. ik kan geen foto's meer plaatsen op deze blog omdat ik de limiet heb bereikt qua foto opslag. Mijn foto's zijn voortaan te kijken via deze link:
https://plus.google.com/photos/111141186290439368754/albums/5931473588527092721

  • 06 Oktober 2013 - 09:10

    Marleen:

    Wat een heerlijk leven heb je daar :).. je teksten worden wel steeds korter haha... Ben wel benieuwd wat je op je stage doet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Op deze site zal ik al mijn avonturen gaan bijhouden van mijn stage in Curacao van september 2013 tot februari 2014.

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 11110

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 10 Februari 2014

Curaçao

Landen bezocht: