Druk, druk, fun, fun! - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu Druk, druk, fun, fun! - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu

Druk, druk, fun, fun!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

15 Oktober 2013 | Curaçao, Mari Pompun

Hoi lieverds! Er werd alweer om een nieuw reisverslag gevraagd dus bij deze! Omdat ik nu vaak 2 aparte dagen weekend heb vergeet ik het aldoor. Die dagen benut ik meestal optimaal waardoor ik bijna niet thuis ben. En 's avonds ben ik altijd zo moe dat ik altijd achter mijn laptop in slaap val haha. Deze week is er niet iets bijzonders gebeurd eigenlijk. Ik moest woensdag voor werk met Simone ( de andere stagiaire bij Blueskies) musea gaan bezoeken om weetjes over curacao te verzamelen die we gaan gebruiken tijdens vluchten of in fotoalbums die gemaakt zullen worden. Het was een gezellige dag samen. We zijn naar het Tula museum, het curacao museum en het Kura Hulanda museum geweest. De eerste twee waren niet zo heel boeiend. Het boeiende aan het Tula museum was wel wat het vroeger een slavenplantage is geweest en dat tula daar heeft gewoond. Hij was een slaaf en kwam in opstand, en met hem honderden andere slaven. Helaas hebben ze verloren maar het verhaal erachter vind ik wel heel interessant. Van de drie musea was Kura Hulanda veruit het boeiendste museum. Ook dit ging over de slavernij maar ook over de apartheid en racisme. Verder heb ik enorm veel gewerkt ( weken van 50 uur zijn geen uitzondering.. *gaap*) Dus ook al laat ik jullie natuurlijk alleen de mooie foto's van stranden zien, het is echt heel hard werken en de dagen zijn lang. Dinsdag heb ik gewerkt van 11 tot 10. Dat moet dan omdat er nog een vlucht aankomt met mensen die een auto bij ons hebben gehuurd. Vanavond heb ik dat weer en heb ik weer dezelfde werktijden maar dit keer ga ik naar huis tussendoor om te eten. Anders zit je daar 2,5 uur voor niks te wachten. Verder ben ik donderdag even bij Carolien op bezoek geweest. Haar moeder met vriend en haar vriend waren op het eiland en hadden een luxe villa gehuurd. Ik heb even een kijkje genomen en we hebben even gezellig zitten babbelen en carolien was zo lief om mijn was te doen daar! Vrijdag en zaterdag gewerkt. Zaterdagavond ben ik met Wietze en Anita naar de bioscoop geweest. Naar de film captain philips. Het was een film gebaseerd op een waargebeurd verhaal en vooral het einde was wel heftig. Als jullie willen weten waar het over gaat, youtube! ;) Zondag heb ik weer gedoken met caro en haar vriend was ook mee. Het was leuker dan de vorige keer omdat we nu bij een wrak gingen duiken en onder een bier en grote boot door waardoor het er onder water een beetje industrieel en surreal uitzag. Na het duiken zijn we naar happy hour bij wet&wild op het strand gegaan waar het ook erg gezellig was!! Gezellig een dansje en drankje gedaan en daarna nog even na genoten in het zwembad thuis. Gister weer een nieuwe werkweek begonnen en 's avonds een ijsje gegeten en een drankje gedaan met caro en anita. Goed begin van de week als je het mij vraagt! Bon siman!


Hier staan weer de foto's!
https://plus.google.com/photos/111141186290439368754/albums/5931473588527092721

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Op deze site zal ik al mijn avonturen gaan bijhouden van mijn stage in Curacao van september 2013 tot februari 2014.

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 11116

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 10 Februari 2014

Curaçao

Landen bezocht: