Regennnn - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu Regennnn - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu

Regennnn

Blijf op de hoogte en volg Danielle

03 November 2013 | Curaçao, Mari Pompun

Bon Tardi!
Ik besefte me net dat ik al een tijdje geen verslag meer heb getypt. De tijd gaat hier zo snel! Ik vergeet het gewoon..
Deze week zou een hele leuk worden. We zouden namelijk naar bonaire vliegen woensdag. Maar helaas zijn we daar nooit gekomen... We gingen maar 1 dagje heen en weer en ons vliegtuig had 4,5 uur vertraging waardoor het niet meer de moeite was om nog te gaan. Dus na een hele ochtend wachten op het vliegveld zijn we naar huis gegaan. Thuis aangekomen hadden we het idee om dan naar het strand te gaan zodat de dag niet helemaal een flop zou zijn. Maar ook dat was ons niet gegund want 5 min later kwam de regen met bakken uit de lucht. Dan maar de volgende dag naar het strand! Dat dachten we.. Ook donderdag was het nog rotweer. We hebben dus uiteindelijk niet zoveel gedaan op mijn vrije dagen. Maar misschien was dat ook voor goed voor me want dinsdag had ik een bezoekje aan de dokter gebracht na buikklachten en bijna flauwvallen. Zij vertelde mij dat ik een darminfectie heb waarschijnlijk en dat ik een beetje uitgedroogd was. Daar kreeg ik een heel vies drankje voor dat ik dezelfde dag nog moest opdrinken en antibiotica voor een week. Ik heb voornamelijk in de ochtend klachten en de rest van de dag gelukkig niet, hopen dat het snel over is! Vrijdagavond was wel heel leuk! Ik heb gezellig met petra, anita, elsemiek en carolien gegeten bij karakter. Een wat luxer restaurant. En niet zonder reden, volgende week gaat carolien namelijk terug naar nederland :(. Maar voorlopig is ze er nog een week en kunnen we nog allemaal leuke dingen doen! Over een uurtje ga ik michel ophalen van het vliegveld, super spannend! Het is een heel raar gevoel dat hij straks zo voor mijn neus staat en ik heb heel veel zin om hem op te halen. :) Volgende week weer een verhaaltje!

  • 03 November 2013 - 21:02

    Bianca:

    Wat super leuk dat je mannetje komt!!!!! Geniet ervan

  • 08 November 2013 - 20:10

    Agatha:

    Hoi Danielle,

    Allereerst gefeliciteerd met je 24ste verjaardag. Wat bijzonder om dit in Curacao te vieren en nog wel met Michel wie had dat nu verwacht. Ik hoorde van je moeder dat het een leuke dag wordt je verjaardag jullie hebben een bus gehuurd. Heel veel plezier op deze dag.
    Wat een avontuur. Ik heb je verslagen gelezen. Wat een leuke verslagen. Zo te lezen heb je je draai wel gevonden daar. Ook leuk dat je een ander stage adres hebt wat je beter bevalt.
    Geertje Buisman uit Lutjebroek een tante en oom zegger van ons is afgelopen zaterdag 2 nov. naar Curacao gevlogen samen met haar vriend. Haar vriend gaat namelijk stage lopen in Curacao en ik dacht een stage in een ziekenhuis.
    Geertje wil ook werk zoeken daar.
    Wij wensen je 9 nov. een hele gezellige dag toe samen met Michel en je vrienden.
    Heel veel plezier en succes verder.

    Groetjes Mark en Agatha, Michel en Jelle.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Op deze site zal ik al mijn avonturen gaan bijhouden van mijn stage in Curacao van september 2013 tot februari 2014.

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 11110

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 10 Februari 2014

Curaçao

Landen bezocht: