Nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Danielle Duijn - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

14 November 2013 | Curaçao, Mari Pompun

Bon dia! Alles nog steeds hopi bon op het zonnige eiland Curaçao! Mijn laatste verslag schreef ik voordat michel kwam en inmiddels is hij er alweer ruim 1,5 week. Het gaat prima samen werken en samen wonen in ons gezellige studiootje. Op het begin was het heel erg wennen en moeilijk om mijn aandacht te verdelen tussen michel en die lieve meiden waar ik veel mee om ga hier. Maar nu laat ik alles op me af komen en dat werkt prima. Afgelopen zaterdag heb ik lieve Carolien naar hato gebracht, dat was wel even slikken! We hebben veel dingen hier samen gedaan en een leuke tijd gehad, maar aan alles komt helaas een eind en in Nederland kunnen we elkaar weer opzoeken! Ik ben vlak voordat zij weg ging nog met haar wezen zwemmen met dolfijnen wat ik echt super tof vond! Wat een gave ervaring, ik kan het iedereen aanraden! Wat een indrukwekkende beesten! En natuurlijk was ik afgelopen weekend ook jarig. Vrijdagavond gingen we met de loko bus weg, dat is een feestbus die dan 1,5 uur over het eiland rijd en we waren met 42 man. Het was 1 groot feest en om 12 uur verrasten de meiden me door voor me te zingen en ze hadden een superlief cadeautje voor me gekocht, heeel lief! Zaterdag op mijn verjaardag zelf heb ik niet zo heel veel gedaan naast het wegbrengen van caro. 's Avonds zijn we bij zanzibar gaan eten, en heb ik weer een heerlijke pizza weg gewerkt. Zondag begon mijn werkweek weer. Michel vroeg aldoor wat ik wilde hebben voor mijn verjaardag en ik wist dit jaar echt niks te vragen dus zijn we gisteravond heerlijk uit eten geweest bij Pirate Bay. We hadden een tafeltje aan de zee en zaten lekker met onze voeten in het zand aan de branding. Overal om ons heen mooie lichtjes en een grote lantaarn op onze tafel. Het was echt een super avond! Een erg romantische en fijne plek om te zijn in de avond. Vandaag en morgen moeten michel en ik nog werken. Maarrrr morgenmiddag komen mama en manon aan op Curacao! Ik heb er echt superveel zin in! Ik heb allemaal leuke dingen gepland om te doen en ik ben op 2 middagen na vrij dus tijd zat om lekker bij te kletsen en leuke dingen te doen :). Zo gaan we zondag naar klein Curacao met z'n vieren, dat is een onbewoond eiland voor de kust van Curacao met helder blauw water en witte zandstranden. En als je er gaat snorkelen heb je 99% kans dat je schildpadden ziet, ontzettend gaaf dus! Mijn volgende verslag zal dan ook zijn over het bezoek van mama en manon. Bon Siman! Tot volgende week!

Foto's: https://plus.google.com/u/0/photos/111141186290439368754/albums/5931473588527092721

  • 14 November 2013 - 14:05

    Manon:

    Jaaa zin in! Tot morgen! :D

  • 14 November 2013 - 14:11

    Jenny:

    Hoi Danielle,

    Ik vind het heel leuk om je verhalen te lezen. Wat een mooie foto's en wat een leuke ervaring lijkt het mij! Super dat michel er nu is en dat je moeder en zus zo snel komen.

    Ik wens je nog veel prachtige weken toe!

    Groetjes Jenny

  • 14 November 2013 - 16:34

    Danielle Duijn:

    Bedankt voor je berichtje jenny :) Het is inderdaad een hele toffe ervaring. Ga het in ieder geval nooit vergeten!

  • 14 November 2013 - 16:35

    Danielle Duijn:

    jaaaaa nonnie!! Tot morgen!!!!!

  • 14 November 2013 - 21:15

    Marlies:

    Leuk weer te lezen Danielle. Met dolfijnen zwemmen hebben Bart en ik ook gedaan. Zeker geweldig! En leuk dat Manon je moeders morgen komen. Heel veel plezier! X

  • 17 November 2013 - 17:47

    Agatha:

    Hoi Danielle

    Ik hoorde dat je moeder en manon goed zijn aangekomen.heerlijk om ze weer te zien lijkt me.
    Je hebt leuke plannen lees ik om ze het eiland te laten zien.
    Ze kunnen er nu een voorstelling van maken hoe het leven daar is en wie je vrienden zijn.
    Wij wensen jullie daar heel veel plezier Christa en Manon, we horen de verhalen wel weer als jullie thuis zijn.
    Goeie reis weer naar huis en tot gauw.

    Lieve groetjes de Reusjes van de molenwei

  • 23 November 2013 - 17:33

    Manon En Christa:

    hey mop,

    hier nog even een bedankje van ons,
    nog bedankt voor de heerlijke en vooral zonnige week die we hebben gehad.
    je hebt ons hele mooie plekjes van het eiland laten zien en wat een luxe om op die manier door jou rondgereden te worden.
    we hebben heerlijk gegeten en gedronken en genoten van al die tropische verassingen.
    groetjes en een dikke kus van ons

  • 23 November 2013 - 17:39

    Danielle:

    Graag gedaan mam en non! ik vond het ook heerlijk dat jullie er waren! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Op deze site zal ik al mijn avonturen gaan bijhouden van mijn stage in Curacao van september 2013 tot februari 2014.

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 11108

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 10 Februari 2014

Curaçao

Landen bezocht: